Ako želite da izjavite reklamaciju (na kupljeni proizvod, pogrešno obračunatu cenu ili drugi nedostatak), kontaktirajte nas:
📞 +381 18 451 66 66
🧾 Kontakt forma na stranici „Korisnička podrška“
Za ostvarivanje prava na reklamaciju potreban je dokaz o kupovini. Uz svaku pošiljku dobijate dokumentaciju koja može poslužiti kao dokaz – sačuvajte je do isteka perioda od 2 godine (prodavac odgovara za nesaobraznost), odnosno do isteka garantnog roka ako postoji garantni list. Molimo Vas da sačuvate originalnu ambalažu.
Po prijemu reklamacije potvrđujemo prijem i saopštavamo broj predmeta.
Na reklamaciju odgovaramo najkasnije u roku od 8 dana (rok teče od prijema reklamirane robe na dogovorenu adresu).
Ako reklamaciju prihvatimo, dužni smo da je rešimo u roku od 15 dana, odnosno 30 dana za tehničku robu. Ako je potreban produžetak, tražićemo Vašu saglasnost.
Saradjujemo sa poštanskim operaterima AKS i D Express – proizvod nam možete poslati besplatno na adresu koju ćemo Vam dostaviti nakon prijema reklamacije.
Ako se utvrdi da je kvar nastao:
neodgovarajućim rukovanjem suprotno uputstvu, ili
intervencijom neovlašćenog servisa,
troškove slanja i dijagnostike snosi kupac, prema cenovniku ovlašćenog servisa.
Ako Vam stigne oštećena pošiljka, prijavite u roku od 24h od prijema eventualna oštećenja, nedostajuće delove ili neispravnost. Robu proverite odmah pri preuzimanju od kurira; ako uočite oštećenja na ambalaži, preporučujemo da ne preuzimate pošiljku i da nas odmah kontaktirate. Potrudićemo se da grešku ispravimo u najkraćem roku.
Detaljnije o nesaobraznosti proizvoda i načinu rešavanja reklamacija pročitajte u Opštim uslovima.